TikTok е на първо място по рекламна стойност сред медийните платформи в световен мащаб, според Kantar
TikTok сега е на първо място по рекламна стойност сред всички световни медийни платформи, като същевременно продължава да бъде на първо място по рекламна стойност сред всички световни видео платформи за пета поредна година, според годишния доклад Media Reactions на Kantar, глобална класация на рекламната стойност на медийните канали и марки. TikTok също така остава топ иновативна глобална медийна марка сред маркетолозите и е посочена като платформата по избор, където маркетолозите планират да увеличат рекламните си разходи за 2025 г.
Какво представлява докладът?
Media Reactions е глобална класация на рекламната стойност на медийните канали и марки, изготвена от Kantar, партньор за измерване на TikTok. Рекламната стойност е мярка за потребителските нагласи към рекламно преживяване на различните медийни платформи. По-високата рекламна стойност показва положителен потребителски отговор към рекламите, което води до по-ефективни резултати от кампаниите за марките.
Тазгодишният доклад Media Reactions представя прозрения от над 18 000 потребители, обхващащи 384 марки в 27 пазара и 1000 интервюта с водещи маркетолози в световен мащаб.
TikTok е на първо място сред медийните платформи по рекламна стойност
TikTok се отличава със своята уникална способност да ангажира и предизвиква творчество сред потребителите, което води до реклами, които резонират по-ефективно в сравнение с други платформи. Това е потвърдено от аудиториите, които класират платформата на първо място по рекламна стойност сред медийните платформи. Категорийните мениджъри са съгласни, като определят TikTok като #1 в категории като храна и напитки, красота, лична грижа, домакински продукти, облекло и аксесоари и др.
Комбинацията от това да бъде предпочитаният източник на забавление за рекламиране от потребителите и водеща платформа за рекламодателите в предоставянето на внимание, утвърждава TikTok като индустриален лидер в достигането до аудитории по вълнуващи нови начини.
Платформи като TikTok процъфтяват в съвременната медийна среда, като възприемчивостта към рекламите във видеоклипове онлайн се е почти удвоила от 2012 г. насам. По-специално, възприемчивостта към пропуснатите реклами се е развила значително. Околната среда за пропуснати реклами на TikTok поставя контрола в ръцете на зрителите, насърчавайки висококачественото ангажиране и укрепвайки силата на платформата в привличането на вниманието на аудиторията.
TikTok е платформата №1 за увеличаване на рекламните разходи за 2025 г.
Също така в доклада TikTok беше класирана като платформата №1 по планирано разпределение на бюджета, тъй като над две трети от маркетолозите планират да увеличат рекламните си разходи за TikTok за 2025 г. Тази стратегическа промяна говори за ефективността на TikTok като платформа за цялостен маркетинг на ефективността, която стимулира значителни действия за марките, както беше подчертано наскоро в AdWeek.
Чрез способността си да забавлява своята разширяваща се аудитория от потребители и да постига въздействие за марките, TikTok е резонирала сред маркетолозите като основното преследване за 2025 г. TikTok е идеалното място за марките да инвестират в аудитории по целия свят, независимо колко нишови или уникални са те.
Платформа №1 в иновациите
За пета поредна година маркетолозите признаха иновативния подход на TikTok към рекламата, класирайки го като топ медийна платформа за иновации. Иновационният резултат на TikTok е почти две трети по-висок от всяка друга марка. С оглед на нашите аудитории, TikTok продължава своя ангажимент към иновации в маркетингова екосистема за марки и бизнеси, за да достигат до потребителите там, където са сега и където ще бъдат в бъдеще.
Изберете сигурен партньор за вашата рекламна кампания в TikTok. Като лицензиран партньор, GoOnline сме доказали своята експертиза и надеждност. Свържете се с нас и нека заедно изградим успешна маркетингова стратегия за вашия бизнес.