E-MAIL МАРКЕТИНГ

Да изпратиш 500 имейла с реклама, която да иде в „спам“, е като да си изхвърлиш парите в контейнера. Но се случва.

Да изпратиш 500 имейла и да ги отворят по 50% от получателите е пълна загуба на време и усилия. Но се случва.

Да изпратиш 500 имейла и да реализираш нищожни продажби е катастрофа. Но се случва.

Как да се възползваш от истински e-mail маркетинг?

Доверете се на професионалисти. Ние знаем как да направим успешна кампания чрез този вид реклама. Имаме опит и успехи, които показват колко сме отдадени на работата си.

Как се прави добър e-mail маркетинг?

  • Избира се стратегия: изпращане само при събитие/новина или редовен имейл с промоции през определен период от време.
  • Изготвя се безупречен имейл – както като визия, така и като съдържание и функционалност.
  • Избира се подходящо заглавие и други елементи, така че да не бъде засечен като спам.
  • Избира се подходящо време за изпращане и се разпространява чрез професионален софтуер.

Целта:

  • Имейлът да не иде в спам.
  • Да бъде отворен.
  • Да бъде прочетен и да ангажира с действие.
  • Да не се отпишат (или откажат да четат в бъдеще) клиентите от списъка.

Ключови моменти

В този канал комуникирате пряко с Вашите клиенти, като директните разходи са свързани единствено с дизайн на мейлите и абонамент за софтуер, чрез който да управлявате списъците и изпращането.

Голяма част от успеха на кампания зависи от това как са събрани имейлите. Ако те са на хора, които нямат никакво желание да стават Ваши клиенти, този вид маркетинг се обезсмисля. Събирането на имейли от таргетирана публика е част от общата стратегия за реклама на бизнеса Ви. То може да се случва както през уебстраницата Ви, така и през други комуникационни канали. Затова е от голяма полза да се използват услугите на една и съща агенция, за да може целия план да се изпълнява плавно, в синхрон и ефективно.

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС ЗА БЕЗПЛАТНА КОНСУЛТАЦИЯ

Comments are closed.