Как да подчините рекламата в TikTok: Ръководство за начинаещи
Имате притеснения как да рекламирате в TikTok? Спокойно! Въпреки че съдържанието, базирано на видео, може да изглежда като препятствие, TikTok предлага съкровищница от творчески възможности за бизнеси от всякакви размери и индустрии. Ето как да отключите силата на рекламата в TikTok и да направите фурор!
Рецептата за успех: Идея, продукция и оптимизация
Страхотните реклами в TikTok се свеждат до три ключови стъпки:
1. Идея: Това е мястото, където вдъхвате живот на вашата марка в платформата, като адаптирате съдържанието така, че да резонира с вашата целевата аудитория. Работете с вашия екип за измисляне на идеи, които са едновременно уникални и привличащи вниманието. Добрата новина? Забравете за шаблонното съдържание! TikTok процъфтява върху автентичността, така че нека истинските цветове на вашата марка да блестят.
2. Продукция: След като имате вашите печеливши идеи, е време да ги превърнете в реалност! Независимо дали сте опитен видеооператор или пълен новак, запомнете, високата производствена стойност не е всичко. Автентичността надделява над съвършенството в TikTok.
3. Оптимизация: Точно като фината настройка на рецепта, финото настройване на вашето съдържание за максимално въздействие е от решаващо значение. Следете представянето, анализирайте резултатите и коригирайте подхода си, за да поддържате публиката си ангажирана.
5 съвета за създаване на качествено съдържание за TikTok
Готови ли сте да запълните календара си със съдържание с ангажиращи видеа? Ето 5 съвета, които да ви помогнат да започнете:
1. Опознайте своята аудитория: Ключово е да разберете какво ангажира вашата целева аудитория. Проучете техните интереси и съдържанието, което те обичат. Колкото повече знаете за тях, толкова по-лесно ще бъде да създадете идеи, които ще им се харесат.
2. Говорете с гласа на вашия бранд: Вашата марка е игрива, информативна или нещо средно? Нека вашата идентичност да блести във вашите видеоклипове. Автентичността изгражда доверие и създава дългосрочни връзки с вашата аудитория.
3. Яхнете вълната на тенденциите: Създаването на оригинално съдържание е от съществено значение за дългосрочното развитие на марката, но не се срамувайте от актуалните теми, особено тези, които са популярни сред вашата целевата аудитория. Съобразявайки се с последните тенденции е чудесен начин да увеличите обхвата и видимостта.
4. Покажете вашите продукти или услуги: Видеото е мощен инструмент за демонстриране на вашите продукти или услуги по информативен и визуално завладяващ начин. Обучете вашата аудитория за това, което предлагате, като същевременно събудите нейния интерес.
5. Обединете се за творчество: Брейн-сторминги с вашия екип, независимо от отдела, могат да породят свежи идеи и да вдъхнат нов живот във вашата стратегия за съдържание. Включете всички, за да се възползвате от колективните знания на вашия бранд.
А, сега имаме и новина! През втората половина на година ще се отворят всички рекламни възможности и местните компании ще могат да създадат свои Бизнес център и рекламни акаунти, да интегрират Пиксел и да се възползват от възможностите за таргетиране по демография, интереси и поведение на потребителите.
Какви стъпки да предприемете за да се подготвите?
- Направете проучване и анализирайте наличното вече съдържание, свързано вашия бизнес, създадено от потребители
- Проверете конкуренцията – локална и международна
- Запознайте се с политики за реклама. Имайте предвид, че в много отношения те са по-строги от тези на Meta и Google.
- Създайте бизнес профил за вашата компания
- Ако още не сте започнете да създавате съдържание. Това ще ви позволи да разберете поведението на потребителите в тази социална мрежа – на какво откликват най-добре.
- Добавете TikTok Pixel във вашия онлайн магазин/сайт сега (към момента е възможно само ако работите с агенция, като нас). По този начин ще може предварително да съберете данни и информация за потребителите, да подготвите аудитории и да създадете най-правилната стратегия преди да започнете реално да инвестирате. Това ще е ключово предимство и ще ви позволи да постигнете максималното от кампаниите.
- Бъдете бързи и сред първите! – Големите традиционни рекламодатели реагират по-бавно, използвайте го. През април 2020г. при първия локдаун се наложи всички да променят начертаните си планове и стратегии за рекламиране, но при мултинационалните компании това изискваше да се премине отново през всички нива на одобрение, създадените вече реклами за десетки хиляди да се променят и т.н., а това е бавен процес. В резултат бързите и адаптивните успяха да се възползват от по-добри цени и по-ефективната реклама, благодарение на намалелия рекламен шум. Разбира се, от тогава много неща се промениха и вече няма да разполагате с толкова много време.
79% от потребителите казват, че TikTok е платформа, където марките могат да се откажат от традиционната реклама и да се изразяват автентично, така че времето за създаване е сега!
Не се колебайте — потопете се в света на TikTok, разгърнете творческия си потенциал и увеличете своите резултати.
А ако ви се струва, че ще плувате в непознати води или е прекалено сложно, то винаги може да се обърнете към нас за генериране на идеи, създаване на впечатляващо съдържание или управление на рекламните ви кампании, за да може да достигнете до максимален брой от потенциалните си клиенти.
Може да се включите в групата TikTok Маркетинг във Facebook, посветена на дискусии и въпроси свързани с всички аспекти на TikTok.