Skip to content

Програматик и Дисплейна реклама 

Ефектовност и иновация за вашия бизнес

от GoOnline

Дисплейна реклама и програматик реклама

В све­та на диги­тал­ния мар­ке­тинг програ­ма­тик и дис­п­лей­ни­те рек­ла­ми заемат воде­що мяс­то като едни от най-ефек­тив­ни­те стра­те­гии за дости­га­не до целе­ва­та ауди­то­рия. С тях­на помощ може­те да тар­ге­ти­ра­те потре­би­те­ли­те с пре­циз­ност, коя­то гаран­ти­ра мак­си­мал­на въз­връ­ща­е­мост на инвес­ти­ци­я­та.

С GoOnline полу­ча­ва­те про­фе­си­о­нал­ни реше­ния, съоб­ра­зе­ни с нуж­ди­те на вашия биз­нес, за да изгра­ди­те устой­чи­ви и пече­лив­ши рек­лам­ни кам­па­нии.

Защо да изберете GoOnline за вашите програматик и дисплейни реклами

Дисплейна реклама и програматик реклама

С GoOnline програ­ма­тик и дис­п­лей рек­ла­ми­те ви ще достиг­нат до нови вър­хо­ве. Дове­ре­те ни се, за да ви пози­ци­о­ни­ра­ме под свет­ли­ни­те на про­жек­то­ри­те и да гаран­ти­ра­ме рас­те­жа на вашия биз­нес.

Мар­ке­тинг, бази­ран на ефек­тив­ност­та:

Чрез програ­ма­тик и дис­п­лей рек­ла­ма пости­га­ме опти­мал­ни резул­та­ти, изпол­з­вай­ки дан­ни и алго­рит­ми, кои­то гаран­ти­рат пра­вил­но­то пози­ци­о­ни­ра­не на ваши­те съоб­ще­ния пред пра­вил­на­та ауди­то­рия.

Управ­ле­ние на слож­ни дан­ни

GoOnline кон­со­ли­ди­ра инфор­ма­ция от мно­жес­т­во кана­ли – уеб­сай­то­ве, при­ло­же­ния, соци­ал­ни мре­жи и др., за да съз­да­де един­на и ефек­тив­на мар­ке­тин­го­ва стра­те­гия.

Тар­ге­ти­ра­но съдър­жа­ние

Ние съз­да­ва­ме пер­со­на­ли­зи­ра­ни рек­лам­ни кам­па­нии, бази­ра­ни на инте­ре­си­те, пове­де­ни­е­то и дейс­т­ви­я­та на потре­би­те­ли­те, за да оси­гу­рим мак­си­мал­на анга­жи­ра­ност.

Интег­ри­ран под­ход

Наши­те екс­пер­ти управ­ля­ват кам­па­ни­и­те ви на всич­ки плат­фор­ми, вклю­чи­тел­но Google, Facebook, YouTube, Spotify и мно­го дру­ги.

Дисплейна реклама и програматик реклама

Какво представляват програматик и дисплейните реклами?

Програ­ма­тик рек­ла­ма:

Програ­ма­тик рек­ла­ма­та е рево­лю­ци­о­нен метод за авто­ма­ти­зи­ра­но заку­пу­ва­не на рек­лам­но прост­ран­с­т­во, бази­ран на дан­ни за потре­би­тел­с­ко пове­де­ние, инте­ре­си и лока­ция.

Основ­ни фор­ма­ти:

  • Display: Банер­ни рек­ла­ми с визу­ал­ни еле­мен­ти, кои­то привли­чат вни­ма­ни­е­то.
  • Video: Видео рек­ла­ми, показ­ва­ни в уеб­сай­то­ве, при­ло­же­ния или дори на свър­за­ни теле­ви­зо­ри (CTV).
  • Native: Рек­ла­ми, съз­да­де­ни да се сли­ват естес­т­ве­но със съдър­жа­ни­е­то, къде­то се визу­а­ли­зи­рат.
  • Audio: Аудио рек­ла­ми в плат­фор­ми за стрий­минг, под­кас­ти или онлайн радио.

Дис­п­лей­на рек­ла­ма:

Дис­п­лей­ни­те рек­ла­ми са визу­ал­ни рек­лам­ни съоб­ще­ния, кои­то се появя­ват в сай­то­ве и при­ло­же­ния под фор­ма­та на бане­ри, изска­ча­щи про­зор­ци или видеа.

Пре­дим­с­т­ва:

  • Атрак­тив­ност и гъв­ка­вост на фор­ма­та.
  • Уве­ли­ча­ва­не на раз­поз­на­ва­е­мост­та на бран­да.
  • Гене­ри­ра­не на тра­фик и кон­вер­сии.
Дисплейна реклама и програматик реклама

Свържете се с нас днес и започнете пътя към успеха с
програматик и дисплей реклами от GoOnline!

Направи запитване

Име­на *
Email *
ТЕЛЕФОН *
Относ­но *
Вид услу­га *
Име на сай­та *
Съоб­ще­ние