ИНФЛУЕНСЕР МАРКЕТИНГ
Инфлуенсър маркетинг представлява форма на маркетинг в социалните мрежи за популяризация и продажба на продукти и услуги, при която се осъществява колаборация между даден бранд и онлайн инфлуенсър – това е личност, която има специална база от последователи и има предполагаемо експертно ниво на знания или социално влияние в своята област. Инфлуенсърът привлича внимание към своя начин на живот, в частност към използваните от него продукти и услуги на конкретния бранд посредством публикуване на постове, видеа, live сесии в социалните мрежи като Facebook, Instagram, TikTok, YouTube и други.
Този тип партньорства са ефективни поради голямото доверие, което инфлуенсърите са изградили със своите последователи и съответно препоръките от тях служат като форма на социално доказателство за потенциалните клиенти на вашия бранд. За успешното изпълнение на една стратегия, свързана с инфлуенсър маркетинг, трябва внимателно да се подберат личностите, които да се асоциират с бранда и да рекламират продукта.
Някои инфлуенсъри в социалните медии имат голяма, широка аудитория, обхващаща няколко демографски групи. Други могат да се похвалят с по-малки, но по-целенасочени и ангажирани общности. От ключово значение е да знаете какво може да ви предложи всеки тип инфлуенсър по отношение на обхват, цена и ангажираност, за да изберете стратегически логичната колаборация за вашия бранд. Свържете се с нас и ние ще ви помогнем да изградите успешна и релевантна инфлуенсър маркетинг кампания, която да постигне вашите цели.