PERFORMANCE MARKETING И РЕКЛАМА
Без значение от размера на вашия бизнес, ние ще ви помогнем да оптимизирате вашите реклами в Google — Search и Display, както и Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok и YouTube по най-ефективния начин, спрямо целите и бюджета ви.
Performance маркетинг е дигитална маркетингова стратегия, която се базира на постигнати резултати, въз основа на това как потребителите са взаимодействали със съдържанието, което са видели в даден онлайн канал – търсачка, социална мрежа, приложение, видео игра. Вместо да плащат за реклама по традиционния начин, рекламодателите заплащат спрямо постигнатите цели от тяхната реклама, като измерват конкретни действия като брой на кликванията, импресиите, споделянията или конверсиите (например продажби или запитвания). С други думи, това е маркетинг, базиран на ефективността.
Search Engine Marketing (SEM)
Реалистично погледнато – ако не се класирате на първите страници по най-важните за бизнеса ви търсения в най-популярната търсачка Google, все едно не сте видими за вашите потенциални потребители. Рекламата в търсещите машини или още маркетинг в търсачки (Search Engine Marketing) е един от най-ефективните начини за развитие на вашия бизнес на все по-конкурентния пазар. На практика чрез SEM стратегия ще повишите класирането на вашия бизнес на водещи позиции на първа страница сред интернет търсачки като Google Search, Bing, Yahoo, Baidu или друга популярна платформа.
Най-голямата сила на маркетинга в търсачки обаче е това, че той предлага на рекламодателите възможността да излъчат своите реклами пред мотивирани потребители в точния момент, в който те са готови да направят покупка. Затова инвестирането в подобен вид дигитална реклама е отличен начин да повишите осведомеността за вашия бранд, да увеличите продажбите и да развиете бизнеса си.
Каква стойност добавя SEM към вашия бизнес?
- Генерира висококачествен трафик
- Генерира видимост
- Генерира конверсии
- Възползвайте се максимално от бюджета си
- Измерими резултати
Като сертифициран Google партньор със специализация Search и богат опит в позиционирането на брандове от над 20 индустрии в Google, ние ще ви помогнем да постигнете целите си бързо и ефективно.
PAy-PER-CLICK (PPC)
Въпреки че SEM като цяло обхваща повече от платен маркетинг, той основно се отнася до т.нар. „плащане на клик“ (PPC). Това е вид рекламна стратегия, при която търговците плащат всеки път, когато някой щракне върху тяхната реклама в съответната интернет търсачка.
Такъв тип платена рекламна платформа е Google Search Ads. Това е ефективен начин за привличане на висококачествен трафик и подходящи клиенти към вашия бизнес, които търсят продукти или услуги като тези, които предлагате. Рекламите от платформата могат да обхващат и други канали, включително YouTube, Blogger и Google Display Network.
Без значение от размера на вашия бизнес, ние ще ви помогнем да оптимизирате вашите реклами по най-ефективния начин, спрямо целите и бюджета ви.
Social Media Advertising:
Paid Social/Social PPC
Рекламите в социалните медии са най-бързо развиващият се сегмент на платената реклама, до голяма степен благодарение на нарастващата популярност на различни социални платформи сред интернет потребителите и до възможността да достигнете до голяма аудитория за кратко време. Мрежи като Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn и TikTok са програмирани да насочват рекламите си към специфични аудитории въз основа на демографски данни, хобита, интереси, професии и други фактори, като по този начин гарантират, че рекламите се виждат само от подходящи потребители.
Друго голямо предимство е осигуряването на подробни данни за това кой е гледал или взаимодействал с вашата реклама и по какъв начин. В резултат на това, вие не само повишавате видимостта ви онлайн, но и достигате до вашата целевата аудитория бързо, ефективно и рентабилно.
Възможностите за позициониране и рекламиране в социалните канали са разнообразни, като изборът на най-подходящия канал и тип реклама, зависят изцяло от спецификите и нуждите на вашия бизнес. Свържете се с нас, за да ви помогнем да рекламирате ефективно в социалните мрежи и да достигнете до важните за вас аудитории.
PROGRAMMATIC BUYING
В света на дигиталната реклама днес маркетолозите са изправени пред огромно количество рекламен инвентар и фрагментация на аудиторията. Всяко взаимодействие с клиента се случва на различно устройство, различен медиен канал и в различно време по време на жизнения цикъл на ангажираност с марката. Данните се генерират навсякъде. Програматик рекламата помага да се въведе ред в тази фрагментация, позволявайки на маркетолозите да консолидират взаимодействията с клиентите в множество канали в едно табло за управление и след това да го използват, за да разработят единна всеобхватна стратегия за това как най-добре да се ангажират (и да продължат разговора) с тези аудитории.
На практика т.нар. Programmatic buying е иновативен начин за закупуване на рекламно пространство в реално време, използвайки системи, правила и алгоритми, за да автоматизира предоставянето на управлявани от данни, целенасочени и подходящи преживявания на потребителите, докато те взаимодействат с многото допирни точки на бранда, като уебсайт, мобилно приложение, Facebook страница или имейл. Преживяванията включват насочени оферти, съобщения, съдържание или реклами в платени, притежавани и спечелени канали.
Фокусът при програматик рекламата не е конкретната позиция или сайт (въпреки че се предлагат и конкретни позиции), а е важен самият потребител, неговото поведение и интереси, което ще продиктува съдържанието на самата реклама. В България най-разпространените формати са: