Google Search
Ако не се класирате на първите страници в търсачката google по най-важните за бизнеса Ви търсения – все едно нищо не правите в интернет. Съвсем сериозно. Почти никой не отваря втората страница от резултатите, а какво остава за по-нататък. Най-много печелят фирмите, чийто сайтове са на първите позиции в търсенето. За да преодолеете този проблем, може да приложите две стратегии:
- Да разработите добър сайт, за който да имате стратегия за всички изисквания, включително линк билдинг.
- Да рекламирате в Google Adwords.
Препоръчително е да се стремите и към двете. Обаче постигането на добри органични (естествени, без реклама) позиции изисква време. Докато сайтът Ви се реновира и се работи над класиранията Ви по ключови думи, можете да рекламирате.
Ползите:
Мигновени резултати
Чрез рекламите в Google Adwords ще имате мигновени резултати и ще може да контролирате на кои търсения как да се представя Вашият бизнес, за постигане на максимален ефект.
Бързи връзки за улеснение на клиента
Чрез рекламата може да се добави номер за бърза връзка, линкове към други секции в сайта, списък на брандове/дестинации, текущи промоции и още.
Добро таргетиране
Обикновено след няколко по-широки кампании се установява какъв е профилът на реалните Ви клиенти и те могат да бъдат таргетирани специфично за ефективни резултати и бързи продажби. Рекламите трябва да се оптимизират често, за да носят повече приходи и по-малко разходи.
Подбор на ключови думи и фрази
Изборът на кои ключови думи и фрази да заложите в рекламата е много важен. За някои непрофесионалисти той изглежда лесен – най-очевидните думи и фрази ще свършат работа! Не. Не винаги е така. Понякога една бизнес ниша е толкова пренаселена от конкуренция, че най-очевидните търсения са капан. Много е вероятно за тях вече да има няколко пуснати реклами от Ваши съперници за клиенти и все пак накрая Вашия сайт да не е пръв. Така и парите, които са вложени, няма да се възвръщат добре. Това е само една от тънкостите, заради които си заслужава да поверите рекламата в Google на професионалисти. Те разполагат с опита, капацитета и инструменти, с помощта на които да вземат най-доброто решение за Вашия бизнес.
Защо да изберете нас?
Ние сме GOOGLE PARTNER със специализация SEARCH. Доверете се на нашия опит. Ние Ви гарантираме да сте част от процеса и сами да видите, кои са най-добре работещите решения за Вашия бизнес.
Comments are closed.