ДИГИТАЛНИ И БРАНД АКТИВИ
За една компания дигиталният маркетинг актив допълва нейната бранд идентичност. Разбирането на ролята, която дигиталният актив играе за вашия успех, е от решаващо значение, когато управлявате или маркетирате вашия бранд. Когато се използват ефективно и предлагат подходящо персонализирано съдържание, дигиталните активи могат да увеличат осведомеността за бранда, да помогнат за по-добра ангажираност на потребителите и да повлияят на поведението им при решение за покупка.
Какво прави дигиталните активи толкова важни?
Навлизането на социалните мрежи даде предимство на визуалното съдържание. Когато разгледате платформи като Instagram, Facebook, Twitter и Pinterest, ще забележите поток от визуални публикации, включващи снимки, кратки видеоклипове и GIF файлове, предназначени да привлекат вниманието. Тези активи ви помагат да се свържете с важните за вас аудитории чрез множество канали и могат да участват в надграждането на вашата бранд идентичност.
Защо да инвестирате в дигиталните активи?
Дигиталните активи са механизмите, които поддържат вашата маркетингова машина в движение, независимо дали се управлява от вътрешен екип или маркетингова агенция. Те ангажират потребителите, адаптират се към пазарните тенденции и предоставят ценни данни, които действително можете да използвате на стратегическо ниво.
БРАНД АКТИВИ
За разлика от дигиталните активи, бранд активите включват всички офлайн разработки и онлайн файлове, които са пряко свързани с вашия брандинг, маркетинг и промоционални усилия, като например лого и лого гайдлайн, брандбук, графични дизайн елементи, слогани, акаунти в социалните мрежи, уебсайт и реклами. Всички те формират същината на вашата бранд идентичност и са от изключителна важност за повишаването на осведомеността, изграждане на доверието и лоялността към бранда.
Уебсайт и лендинг страници
Бъдете видими онлайн с професионално създаден уебсайт за вашия бизнес. Независимо дали искате да оптимизирате стария ви сайт, да изградите нов или просто да създадете специализирана лендинг страница за предстояща кампания или за да подобрите потребителското изживяване, нашият екип е на ваше разположение от първоначалната консултация, концепцията, създаването, тестването до поддръжката на вашия сайт.
Ако искате да изпъкнете сред конкурентната среда и да изведете бизнеса си на по-високо ниво, свържете се с нас и ние ще ви помогнем в изграждането на устойчиво онлайн присъс
Видео
Видео съдържанието също е много ценен актив за бизнеса. Според проучване на Wyzowl 90% от маркетолозите казват, че видео съдържанието им е помогнало да увеличат потенциалните си клиенти. Видео клиповете са подходящи за всеки тип бизнес и могат да се използват във всички социални канали, както и за имейл маркетинг, за рекламиране в търсачките и за вашия уебсайт. Те могат да вдъхнат живот на вашите продукти и да предложат на потенциалните клиенти по-дълбоко потапяне в същината на вашата марка.
Някои добри примери за видове ефективно видео съдържание са:
- Демонстрации на продукти
- Кратки видео реклами
- Препоръки от клиенти
- Съдържание, генерирано от потребителите (известно още като UGC – user generated content)
- Обяснителни видеоклипове в дълга форма
- Уебинари и видео на живо
- Клипове зад кадър/“от кухнята“
С подходяща стратегия, нашият екип ще ви помогне да създадете ефективно и ангажиращо видео съдържание, което да изпълни вашите цели. Свържете с нас за повече информация.
Фото и видеозаснемане
Потребителите ценят качествените, привлекателни и ясно комуникиращи изображения, които им носят стойност – емоционална, информативна или образователна. Затова не е и случайно, че 75% от онлайн купувачите казват, че снимките на продуктите влияят върху решенията им за покупка, както и че 22% връщат артикули, защото не изглеждат така, както изглеждат на снимката.Фотографията не е просто създаване на изображения за клиентите, а създаване на романтичната представа, която те биха имали за тях, за да бъдат стимулирани към покупка или друго действие, което се изисква от тях.
В онлайн пространството вашите продукти не могат да се усетят, вкусят или докоснат, но добре направените снимки, ги карат да оживеят в очите на потенциалните клиенти.
В зависимост от вашите бизнес изисквания, ние можем да организираме професионална фотосесия за вашия уебсайт и профили в социалните мрежи, да заснемем видео за специално корпоративно събитие или с рекламна цел.
В зависимост от вашите изисквания и поставени цели, ние можем да предложим и създадем най-подходящия формат банерна реклама за вашия бизнес, с ясно измерими резултати. Не сте сигурни как да подходите към следващата си дигитална кампания? Свържете се с нас и ние ще ви насочим.
Бранд идетичност
Бранд идентичността на една компания е комбинацията от визуални и съдържателни решения, които представят личността на вашата компания. Това на практика е лицето на вашия бранд. Ако бъде създадена успешно, вашата бранд идентичност ще инкорпорира ценностите и мисията на вашата компания.
Създаването на силна бранд идентичност ще ви помогне да развиете и бранд имидж, който да бъде разпознаваем за вашата целева аудитория, дори ако до нея достига само един малък елемент от него. Всички тези визуални и съдържателни елементи, които изграждат бранд идентичността са още известни като бранд активи.
За нашия дългогодишен опит сме партнирали с компании, които са искали да доразвият или променят своята бранд идентичност и да обогатят текущите бранд активи, както и компании, които не са имали такава и наша задача е било да я създадем. През годините сме работили над множество проекти и можем да ви помогнем за изграждането и развиването на вашата бранд идентичност с:
- Дизайн на лого и цялостен бранд бук;
- Дизайн на корпоративни темплейти: визитки, презентации, пликове за писма, папки, бланки, стикери;
- Дизайн на маркетинг материали: флаери, брошури, картички, тефтери, календари, банери, рекламни страници;
- Дизайн на материали за събитиен маркетинг;
- Дизайн на визии за профили и постове в социалните мрежи.
За да създадете силна и ясно разпознаваема бранд идентичност, която да имплементира стратегическата визия, цялостното послание и бизнес цели на вашата компания, свържете с нашия екип.