216616-P0SGQK-12

МАРКЕТИНГ ЧРЕЗ СЪДЪРЖАНИЕ

Традиционният маркетинг става все по-малко и по-малко ефективен с всяка изминала минутата. Маркетингът чрез съдържание е стратегически маркетинг подход, насочен към създаване и разпространение на ценно, подходящо и последователно съдържание, за да привлече и запази ясно определена аудитория - и, в крайна сметка, да доведе до печеливши действия на клиентите - продажби. Вместо да конкурирате продуктите или услугите си с тези на други компании в същата категория, предоставете наистина подходящо и полезно съдържание на вашите потенциални и настоящи клиенти, за да им помогнете да решат проблемите си. Съдържанието маркетинг се използва от водещи марки. По-голямата част от маркетолозите използват маркетинг чрез съдържание. Всъщност той се използва от много известни организации в света, включително P & G, Microsoft, Cisco Systems и John Deere. Но също така се развива и изпълнява от малки фирми и магазини само с по един служител по целия свят. Защо? Защото работи. По-конкретно, има три основни причини - и ползи - за фирмите, които използват маркетинг чрез съдържание: Повишени продажби Спестяване на разходи По-добри клиенти, които са по-лоялни Съдържанието е настоящето и бъдещето на маркетинга.Върнете се отново и прочетете определението за маркетинг на съдържанието още веднъж, но този път премахнете подходящо и ценно. Това е разликата между маркетинга на съдържанието и другите" информационни съобщения", които получавате от компаниите, които се опитват да ви продадат "неща". Компаниите ни изпращат информация или съобщения постоянно - но просто през повечето време това не е много подходящо или ценно за нас, може да се кажете, че е спам. Това прави съдържателния маркетинг толкова интригуващ в днешната среда на хиляди маркетингови съобщения на човек на ден. Маркетингът е невъзможно без много добро съдържание. Независимо от това какъв тип маркетингова тактика използвате, маркетингът на съдържанието трябва да е част от вашия процес, а не нещо отделно. Качественото съдържание е част от всички форми на маркетинг: Маркетинг в социалните медии: Маркетинговата стратегия за съдържанието е преди стратегията ви за социални медии. SEO: Търсачките възнаграждават бизнеса, който публикува качествено и последователно съдържание. PR: Успешните PR стратегии се занимават с въпроси, които читателите се интересуват, а не с бизнеса си. PPC: За дa кликват хората върху вашето съдържание, ви трябва наистина качествено съдържание. Inbound маркетинг: Съдържанието е от ключово значение за стимулиране на входящия трафик и потенциалните клиенти. Стратегия за съдържанието: Стратегията за съдържанието е част от повечето маркетингови стратегии за съдържание. Съдържание маркетинг срещу входящ маркетинг Какво ще стане, ако клиентите ви очакват да получат маркетинговото ви съобщение? Какво ще стане, ако след получаването му, чрез печат, имейл, уебсайт, прекарваха 15, 30, 45 минути с него? Какво щеше да стане, ако го желаят и споделят със своите връстници, приятели и познати? Макретингът чрез съдържание включва множество и различни форми на присъствие като снимки, видео, постове в социални мрежи, специализирани статии, продуктово позициониране, включване в Youtube канали на български влогъри и много други. Ние поддържаме контакти и имаме договорни отношение с всички големи български онлайн издатели, както и с водещо влогъри. Благодарение на това можем да изготвим за вас цялостна стратегия за конктент присъствие, съобразено с вашата целева аудитория, комбинираща най-подходящите за нея платформи и формати. Партньорствата ни с някой от най-големите специализирани в изследвания на пазара агенции ни дава възможност с изключителна точност предварително да определим къде, по какъв начин и какъв формат биха били постигнати най-добрите резултати. При изготвянето на стратегията се съобразяваме с поставените цели, етапа на развитие на продукта, конкурентната среда и спецификата на аудиторията. При представянето ви ще разполагате с цялостната информация за необходимите инвестиции, предвидени медии и платформи и гарантирани резултати, за да може да вземете своето решение при пълна прозрачност и яснота за целият процес.